4 Şubat 2012 Cumartesi

Biz asramda eglenirken






Iste bitti bu egitim de... Topu topu 4 hafta surmus sadece. Cok daha uzunmus gibi gelmisti oysa ordayken. Nasildi diye soranlara cevap veremiyorum. Bedenen donmus olsam da hala iki realite arasinda gidip gidip geliyorum. Cok sey ogrendim. Cok eglendim. Bazen zorlandim. Agladim. Hastalandim. Iyilestim. Gitmek istedim. Kaldim. Kabul ettim. Dunyanin en guzel yilaniyla en arsiz faresini gordum. Korktum. Guldum. Beni zorlayanin icine baliklama atladim. Hukmu kalmadi ben soyununca kaliplarimdan. Degistim.

Geriye donup bakinca goruyorum ki butun egitim boyunca en hakim duygum neseymis. Zorlandigim nadir anlarin sonrasinda bile kahkahalarla gulmusum. Sessiz gunlerde bile icimden gulmusum, eglenmisim. Fotograftakiler butum egitim boyunca her duygumu, halimi, yemegimi paylastigim guzel insanlardan bazilari. Iste biz egitim bittikten sonra bazi duruslarda cocuklar gibi eglenirken... Neler ogrendigim gibi teknik ve ciddi konular sonraya kalsin :)



4 yorum:

  1. CANIM BAYILDIM RESIMLERE HEP BOYLE MUTLU OL.C.ARDA

    YanıtlaSil
  2. valla resimler superr.bundanda gercekten bu egitimin sana ne kadar farklilik ve mutluluk kattigini anladim.senin adina cok mutlu oldum bebegim .hep boyle kal hep bole kal :))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. kahkahalarını duydum resmen yazını okurken! canım...

    YanıtlaSil