11 Aralık 2011 Pazar

Hindistan beni cagiriyor


Yine yol cagiriyor beni. Afrika valizimden cikanlari yikamayi henuz tamamlamisken yeni valizi yaptim bugun. Farkli bir kitada, farkli bir yolculuga cikiyorum yarin. Degisim mevsimi kiyafetlerimi yerlestirdim, kapadim usulca cantami. Yanimda her okudugumda farkli birsey farkettigim, ogrendigim Bhagavad Gita.

Once can dostlarimdan biriyle Rajasthan ve Goa, sonra ileri seviye hocalik egitimi icin asram yollari. Butun sevdiklerimden, konfor alanimdan uzaga gidiyorum yine. Ogrenmeye, yogada derinlesmeye ve en onemlisi kendi icimde belki daha once hic gormedigim bir yere gidiyorum. Ne gariptir ki degismek icin attigim her adim kendimi oldugum gibi kabul etmekten geciyor ilk once. Kendimi sarip sarmalamadan olmuyor, kendimi sevmeden gidilmiyor ikinci duraga. Iste bunun farkindaligiyla gidiyorum Hindistan'a.

Yine bir yoga yolculugu kapida. Hindistan beni cagiriyor. Donusmeye, ogrenmeye gidiyorum. Cantam hazir, ruhum kipir kipir, kalbim hizli hizli atiyor. Gozlerimi kapiyorum, kulaklarimda mantralar, sicriyorum.

1 yorum:

  1. Canım benım saglıkla gıt gel sen her ıstedıgını ba
    sarabılırsın senı cokl sevıyorum.
    c .arda

    YanıtlaSil