24 Haziran 2009 Çarşamba

Müşteri memnuniyeti

Daha önce benden masaj alıp ta aşağıdaki yorumları paylaşan arkadaşlara teşekkürler;
1) Ozgur'le bag doku masajina daha baslamadan bile onumdeki 1,5 saatin inanilmaz keyifli ve rahatlatici olacagindan emindim. Fondaki muzik seciminden, masaj yaginin secimine kadar hersey son derece ozenli ve profesyonel; ortam da bir o kadar hijyenik ve huzurluydu. Masaja baslamadan once ozellikle sirtimda ve sag boynumda beni rahatsiz eden bolgelerin farkindaydim. Fakat masaj esnasinda Ozgur'un becerikli elleri sayesinde vucudumda aslinda farkinda olmadigim bir cok problemli, gereginden fazla gerilmis yerin oldugunu gordum. 1,5 saat sonunda kelimenin tam anlamiyla ayak parmagimin ucundan sac derime kadar vucudumda inanilmaz bir rahatlama ve gevseme oldu. Masajin etkisinin uzun zaman devam etmesi, ve vucudumdaki adeta iyilesme hissi bana Ozgur'un bu konuda ne kadar becerikli ve profesyonel oldugunu bir kez daha gostermis oldu. Bir sonraki masaj seansim icin sabirsizlaniorum. - M.E., Istanbul, 2009

2) Ozgur'den masaj almadan once bir bucuk saatin cok uzun oldugunu, bu surenin gecmeyecegini dusunuyordum, cunku genelde bir saatin sonunda bile sikiliyorum. Oysa bir bucuk saatin nasil getigini bile anlamadim, hic bir aninda sikilmadim. Yillar once meniskus ameliyati olmustum ve yeteri kadar egzersiz yapmadigim icin kaslarimda kisalmalar meydana gelmisti. Buna bagli olarak bacaklarimda gunde 3-4 kere kasilmalar oluyordu. 4 seansin sonunda kasilmalarim neredeyse gecti, artik 10 gunde 1 kere ya oluyor ya olmuyor. Kendisine sordugum butun sorulara tatmin edici cevaplar vermesi kendimi emin ellerde hissetmemi sagliyor. Ayrica masaj esnasindaki muzik tercihlerinin cok dogru oldugunu dusunuyorum. Insani uyutmadan gevseten muzikler seciyor. Masaj esnasinda bazen 2 eli degil de 4 eli varmis gibi hissediyorum. -E.K. Istanbul, 2009

3) Agriyan bacaklarima, sirtima, omuzuma ozgurluk. Ozgur bana masaj yaparken hissettigim buydu. Tum agrilarim ozgur birer kus olup uctular bedenimden. Tayland'da yaptirdigim masajlari aratmayacak profesyonellikteki bir masaj deneyimiydi yasadigim. Yaptigi isi buyuk bir tutku -ki ben buna ask diyecegim- ile yapan Ozgur'un sifa isine adanmisligindan etkilenmemek ve kendini bu ellere birakmamak isten bile degil. - O.C., Istanbul, 2009


4) Özgür’den sadece bir kez masaj aldım ama ciddi boyun ve sırt ağrıları çeken biri olarak tek bir seferden sonra bile sırtımda inanılmaz bir rahatlama ve hafiflik hissettim. Masaj sonrasındaki haftada sırtımda artık benim için normal bir şey haline gelen “karıncalanmalar” tamamen ortadan kalktı. Üşenmeyip düzenli olarak gidebilsem daha neler başaracak şifalı elleriyle kim bilir?Kesinlikle ne yaptığının farkında, başkalarına şifa verme yolunu pek çok diğer yolun arasından gayet şuurlu ve gönülden isteyerek seçmiş biri olarak, Özgür’ün her şeyden çok yaptığı işe bunca tutkuyla sarılmasına hayranım. - M.K., Istanbul, 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder